Centrum Kształcenia Online
Regulamin platformy Centrum Kształcenia Online
Regulamin korzystania z cyfrowych zasobów
Platformy e-learningowej
Centrum Kształcenia Online
§1. Przedmiot Regulaminu
- Niniejszy regulamin określa podstawy działania, warunki i zasady korzystania z Platformy e-learningowej Centrum Kształcenia Online przez jej użytkowników, a w szczególności zasady przestrzegania warunków bezpieczeństwa i korzystania z platformy.
- Aby korzystać z zasobów Centrum Kształcenia Online konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu Platformy.
§2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Platforma e-learningowa Centrum Kształcenia Online zwana dalej Platformą - system informatyczny w postaci wirtualnej platformy służący do wspierania procesów dydaktycznych, w obrębie którego znajdują się kursy online w ramach wykupionego abonamentu. Platforma jest dostępna poprzez sieć Internet i działa w sposób ciągły 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
- Usługodawca - należy przez to rozumieć właściciela serwisu tj. CKO Zając spółka jawna spółka komandytowa.
- Administrator platformy - podmiot odpowiedzialny za treści publikowane w platformie (administrowanie) oraz jego zarządzanie tj. TG Studio Tomasz Gasz, ul. Bursztynowa 12/1,lok 3, 41-943 Piekary Śląskie, wpisany do CEIDG pod numerem NIP 6252422011.
- Użytkownik - osoba posiadająca konto na Platformie umożliwiające autoryzowany dostęp do wybranych zasobów.
- Profil - zbiór informacji o osobie posiadającej konto na Platformie, w tym co najmniej: imię, nazwisko, login, aktualny adres e-mail. Informacje przechowywane są na Platformie wyłącznie na potrzeby realizacji przedmiotów metodą kształcenia zdalnego i działalności informacyjnej.
- Kurs - uporządkowany zbiór treści i aktywności składających się na kurs, umożliwiający jego realizację z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość wraz z przypisanymi/przypisanym użytkownikiem. Czas trwania kursu uzależniony jest od wykupionego abonamentu.
- Dane do dostępu - nazwa (login) i hasło użytkownika uprawnionego do korzystania z platformy.
- Usługi serwisowe - usługi związane z pomocą techniczną dla użytkowników, tworzeniem kopii bezpieczeństwa jak i awarii Platformy
- Sklep Internetowy - działa pod adresem sklep.cko.edu.pl, za jego pośrednictwem Użytkownik zakupuje kurs na platformie (dalej Sklep)
- Mocne hasło - losowy ciąg znaków stosowany podczas uwierzytelniania w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa odgadnięcia hasła. Mocne hasło musi spełniać następujące kryteria:
- składać się z minimum 8 znaków,
- zawierać małe i duże litery,
- zawierać cyfry,
- zawierać znaki specjalne ($,!,+),
- nie być tożsame z wyrazem słownikowym - tak jak: np. „oLa123”.
- Netykieta - zbiór norm zachowania obowiązujący w Internecie. Zalecenia netykiety są dostępne na stronach Wikipedii.
- Polityka prywatności - dokument zgodny z postanowieniami Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zamieszczony na Platformie e-learningowej Centrum Kształcenia Online. Wyjaśnia, jakie dane są zbierane i w jakim celu są wykorzystywane.
- Przetwarzanie danych osobowych - oznacza operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie.
- Treść - zawartość wypowiedzi Usługobiorcy zamieszczona w Sklepie, w szczególności informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, które Usługobiorca umieścił w obrębie Platformy.
- Treść nielegalna - Treść, która sama w sobie lub w odniesieniu do funkcjonalności Sklepu i usług Usługodawcy nie jest zgodna z prawem Unii Europejskiej lub z prawem danego państwa członkowskiego UE, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
Za Treść nielegalną uznaje się w szczególności: obrazy przedstawiające niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych, prywatne zdjęcia/grafiki udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do danego materiału, cyberstalking, treści służące do sprzedaży produktów niespełniających wymogów lub podrobionych, treści służące do sprzedaży towarów lub świadczenia usług z naruszeniem prawa ochrony konsumentów, treści naruszające prawa autorskie. - Treść niezgodna z warunkami korzystania z usług sklepu internetowego - Treść naruszająca i zakłócające zasady funkcjonowania Platformy oraz postanowienia niniejszego Regulaminu, a także Treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym.
§3. Zasoby Platformy Centrum Kształcenia Online
- Podstawowym zasobem Platformy są autorskie kursy online w ramach wykupionego przez użytkownika abonamentu w sklepie internetowym działającym pod adresem: sklep.cko.edu.pl.
- Kurs – realizowany jest w całości online (e-learning).
- W nauczaniu stosuje się metody i techniki językowe oraz aktywności komunikacyjne Platformy takie jak: listy dyskusyjne, czaty i wiki.
§4. Wymagania techniczne
- Korzystanie z platformy wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z większości funkcjonalności możliwe jest także za pomocą kompatybilnych urządzeń mobilnych.
- Materiały zamieszczane na platformie testowane są dla popularnych przeglądarek internetowych: Firefox 5, Chrome 13, Opera 11 bądź każdej z nich w nowszej wersji.
- Do korzystania z platformy wymagana jest określona konfiguracja przeglądarek internetowych, tj. włączona obsługa cookies, JavaScript.
- Możliwości techniczne sprzętu Użytkownik zobowiązany jest zweryfikować przed zakupem abonamentu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia, bądź brak możliwości korzystania z usługi wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Użytkownika.
§5. Zasady korzystania z Platformy Centrum Kształcenia Online
- Aby wziąć udział w zakupionym przez siebie kursie Uczestnik loguje się do Platformy za pomocą otrzymanego loginu i hasła.
- Uczestnik ma dostęp do kursu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem §10 ust. 1 Regulaminu. Czas trwania kursu i terminy korzystania z autorskich treści kursu udostępnionych zasobów zależą wyłącznie od woli Uczestnika. Powyższe oznacza, iż użytkownik rozpoczyna i kończy kurs w dowolnie wybranym przez siebie momencie w okresie obowiązywania Okresu abonamentowego.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu udostępniania swojego konta w Serwisie osobom trzecim. Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody, powstałe po stronie Uczestnika na skutek udostępnienia przez niego swojego konta w Serwisie osobom trzecim.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu wszelkiej nieautoryzowanej modyfikacji treści kursów i udostępnionych materiałów.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu usiłowania prób dostępu do zasobów, do których Usługodawca nie nadał Uczestnikowi uprawnień.
- Uczestnik ma prawo rezygnacji w każdej chwili z korzystania z zasobów Serwisu, poprzez usunięcie utworzonego przez siebie w Serwisie konta. w przypadku usunięcia konta przez Uczestnika, opłata za udział w Szkoleniu/kursie nie podlega zwrotowi w całości lub części.
- Usługodawca jest zarejestrowany w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (RIS) a kurs zakończy się uzyskaniem certyfikatu po zaliczeniu testu końcowego.
§6. Prawa i obowiązki Użytkownika
- Prawa i obowiązki użytkownika Platformy. Użytkownik kursu ma obowiązek:
- zapoznać się z niniejszym regulaminem przed pierwszym zalogowaniem się do Platformy,
- korzystać z danych zamieszczonych na Platformie w sposób zgodny z prawem i postanowieniami Regulaminu,
- zweryfikować swoje dane osobowe w profilu,
- chronić poufność swojego hasła dostępu do Platformy oraz swoimi działaniami nie umożliwiać lub nie ułatwiać osobom nieupoważnionym dostępu do materiałów dydaktycznych i danych osobowych,
- przestrzegać netykiety.
§7. Warunki bezpieczeństwa
- Zaleca się użytkownikowi używanie mocnych haseł.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieprzewidzianego, wadliwego funkcjonowania Platformy oraz ujawnienia danych służących do logowania osobom trzecim, niezależnie od przyczyny ich ujawnienia.
§8. Ochrona praw autorskich
- Każdy kurs na Platformie podlega ochronie z tytułu ustawy z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawem autorskim chronione są wszelkie teksty, grafiki, zdjęcia, animacje, dźwięki i inne materiały mające utrwaloną postać udostępnione za pośrednictwem Platformy, jak również szata graficzna platformy oraz wybór i układ prezentowanych treści.
- Wszelkie materiały opublikowane na łamach Platformy mogą być kopiowane i przechowywane, jak również drukowane wyłącznie na własny użytek w celach niekomercyjnych, po uzyskaniu pisemnej zgody Usługodawcy. Nie wolno wprowadzać zmian, upowszechniać poprzez: przesyłanie, powielanie, drukowanie i publiczne odtwarzanie materiałów znajdujących się na Platformie.
- Osobiste prawa autorskie do materiałów kursu należą do autora treści kursu internetowego, natomiast autorskie prawa majątkowe do materiałów kursu należą do Usługodawcy.
- Usługodawca zastrzega prawo do okresowej aktualizacji oferowanych treści, w tym modyfikowania zawartości udostępnianych lekcji, programów nauczania oraz usuwania niektórych elementów.
§9. Blokada dostępu
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo czasowego zablokowania użytkownikowi dostępu do platformy z następujących przyczyn:
- nie przestrzegania warunków Regulaminu przez użytkownika;
- zaistnienia podejrzenia o korzystanie z platformy przez inne osoby podające parametry dostępu przyznane użytkownikowi;
- zaistnienia podejrzenia o wykorzystywaniu informacji zawartych na platformie w celach nieuczciwej konkurencji, a w szczególności kopiowania bądź rekompilowania struktury oprogramowania platformy.
- Odblokowanie dostępu może nastąpić wyłącznie po wyjaśnieniu przyczyny zablokowania. Odblokowanie dostępu wymaga akceptacji administratora serwisu.
- Jeżeli przyczyna zablokowania nie będzie wyjaśniona na drodze wzajemnych ustaleń między Usługodawcą w ciągu 7 dni roboczych od momentu zablokowania dostępu, Usługodawca może żądać wykluczenia użytkownika z platformy.
- W przypadkach określonych w niniejszym paragrafie Regulaminu opłata za pozostałą część okresu abonamentowego nie jest zwracana.
§10. Zgłoszenie nieprawidłowości w działaniu platformy - Reklamacja
- Usługodawca zobowiązuje się dokładać wszelkich starań dla stałego, ciągłego i bezawaryjnego udostępniania platformy, jednak zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępności do platformy spowodowanego koniecznością naprawy uszkodzeń technicznych. Jednocześnie Usługodawca zobowiązuje się, by przerwa trwała jak najkrócej, a w przypadku przekroczenia 3h do przedłużenia szkolenia/kursu o czas niedostępności do platformy.
- Użytkownikowi nie przysługuje wobec Usługodawcy prawo żądania odszkodowania lub innej rekompensaty za przerwy w działaniu platformy.
- W przypadku zauważenia niewłaściwego działania platformy, użytkownik powinien powiadomić o tym fakcie administratora platformy. Użytkownik może złożyć także pisemną reklamację na działanie platformy e-learningowej Centrum Kształcenia Online pod adresem mailowym kontakt@cko.edu.pl z sugerowanym dopiskiem „reklamacja”. Usługodawca oświadcza, iż reklamację doręczoną na ww. adres uznaje za skutecznie złożoną. Usługodawca w terminie 7 dni odniesie się do złożonej reklamacji i jej zarzutów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu platformy nie wynikające z jego winy, w szczególności za utrudnienia zewnętrzne takie jak przerwy w działaniu sieci szkieletowej czy węzłów dostępowych.
- Usługodawca gromadzi zapisy związane z dostępem do platformy i aktywności użytkownika, a w szczególności daty i godziny połączeń oraz numery IP z jakich były dokonywane połączenia.
§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
§12. Akt o usługach cyfrowych (DSA)
- Usługodawca wyznacza Punkt kontaktowy służący do komunikacji w sprawach Treści, w szczególności dotyczący ich legalności oraz zgodności z warunkami korzystania z Platformy.
- Korespondencja w ramach Punktu kontaktowego odbywa się elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@cko.edu.pl.
§13. Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu.
- Usługodawca stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne oraz niezgodne z warunkami korzystania z Platformy.
- Zgłoszenie może nastąpić drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@cko.edu.pl.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- Wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których zarzucasz, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści.
- Jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu.
- Twoje imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail - z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE (tj. przestępstw seksualnych wobec dzieci i pornografii dziecięcej).
- Oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne. Wystarczy, że umieścisz te informacje w Twojej wiadomości. Możesz skorzystać ze wzoru zgłoszenia, który umieszczamy na końcu tego dokumentu.
- 4. Zbieramy powyższe informacje ze względu na art. 16 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), tzw. DSA.
- 5. w przypadku wysłania zgłoszenia w formie wiadomości e-mail lub podania w nim Twoich elektronicznych danych kontaktowych – potwierdzimy Ci otrzymanie zgłoszenia.
- 6. Poinformujemy Cię również o działaniach, jakie podjęliśmy wobec zgłoszonych przez Ciebie nielegalnych treści oraz o możliwościach odwołania się od naszej decyzji.
- lokalizację Treści w Platformie w postaci bezpośredniego linku do Treści;
- przyczyny uznania lub uzasadnionego podejrzenia uznania tej Treści za nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z Platformy;
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej, w tym imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa związanego z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw;
- oświadczenie, że osoba zgłaszająca powzięła w dobrej wierze przekonanie, że zgłaszane Treści są nielegalne lub niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, w szczególności, że stawiane zarzuty są prawdziwe i kompletne.
- Usługodawca niezwłocznie, nie później niż 5 dni roboczych, potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia, jeśli w zgłoszeniu został wskazany jej adres e-mail.
- Zgłoszenie jest uznawane przez Usługodawcę za prawdziwe, jeśli Usługodawca bez szczegółowej analizy prawnej stwierdzi nielegalność lub niezgodność Treści.
- Usługodawca informuje niezwłocznie osobę zgłaszającą oraz inne osoby zainteresowane sprawą, nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia, o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o możliwości odwołania się od decyzji.
- Przed wydaniem decyzji Usługodawca może zwrócić się do Użytkownika, który umieścił Treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień do zgłoszenia, jeśli jest to niezbędne do podjęcia decyzji.
- Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, obiektywny i niearbitralny, oraz z zachowaniem należytej staranności.
- Usługodawca nie używa narzędzi służących do automatycznego rozpatrywania zgłoszeń.
§14. Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu:
- Od decyzji Usługodawcy wydanej w sprawie zgłoszenia funkcjonowania w Platformie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Platformy przysługuje odwołanie.
- Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej nie później niż 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
- Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
- precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa;
- uzasadnienie stanowiska;
- wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla osoby zgłaszającej lub osoby trzeciej.
- Usługodawca rozpatrzy odwołanie nie później niż 14 dni od jego otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania Usługodawca poinformuje osobę zgłaszającą i inne osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
- Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie do Usługodawcy.
- Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z Platformy:
- Usługodawca ma możliwość zastosowania sankcji wobec Użytkownika, który umieścił w ramach Platformy Treści nielegalne lub Treści niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, również na skutek wydania decyzji o dokonaniu przez Usługobiorcę takiego naruszenia na podstawie rozpatrzonego zgłoszenia.
- Usługodawca ma możliwość:
- ograniczyć widoczność Treści, w tym dokonać jej usunięcia, uniemożliwić do niej dostęp lub ją depozycjonować;
- zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne dla Usługobiorcy, który daną Treść w ramach Sklepu umieścił;
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części dla Usługobiorcy, który dopuścił się naruszenia;
- zawiesić lub zamknąć konto Usługobiorcy, który dopuścił się naruszenia.
- W przypadku, gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje, dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
§15. Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści
- Treści wprowadzane przez użytkowników są przez nas moderowane w odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników. Możemy też podejmować takie działania z własnej inicjatywy.
- Reagujemy na wszelkie zgłoszenia dotyczące możliwego naruszenia prawa lub zasad współżycia społecznego, postanowień, zasad, warunków i regulaminów związanych z naszą stroną internetową. Bezzwłocznie podejmujemy odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści – gdy tylko uzyskamy taką wiedzę lub wiadomość.
- Pamiętaj, że nie jesteśmy zobligowani do samodzielnego wyszukiwania nielegalnych treści w ramach Platformy, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
- Stosujemy jednak z własnej inicjatywy, w dobrej wierze i z należytą starannością, mechanizmy automatycznego wykrywania potencjalnie nielegalnych treści.
- Treści mogą być też przeglądane przez nas ręcznie, bez udziału narzędzi automatycznych.
- Moderowanie treści ma miejsce w oparciu o przepisy prawa, w szczególności przepisy aktu o usługach cyfrowych (DSA).
§16. Postanowienia końcowe
- Użytkownik z chwilą zapłaty za kurs wyraża dobrowolnie zgodę na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów niniejszego Regulaminu. o zmianie zapisów Regulaminu Użytkowników zostaną powiadomieni poprzez e-mail, podany przy zakupie kursu w Sklepie
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.